tisdag 25 december 2007

Gentlemen hitåt

I dag är det som bekant julafton. Jag firar inte och har inte gjort det på många år. Inte på grund av religion, utan för att jag helt enkelt tröttnade på det julfirande som min släkt och mina vänner ägnar sig åt. Nog om det.

Men julhysterin innebär torka på andra fronter än i julklappssäcken. Det är ju fan rent omöjligt att få en kafferast med nån av mina loverboys, de har fullt upp med julklappar och köttbullar och knäckkokning.


Härom dagen ringde jag Joe, min räddare i nöden (haha) och sa som det var. Att det var jävligt länge sen jag fick en så skön kuk som hans i fittan. Att jag inte ville något hellre än att sätta mig i en taxi raka vägen till hans sovrum. Han satt på tåget till Göteborg.

Alternativ två, Niklas, stod i kö på Åhléns och som det lät på honom skulle han inte ha tid förrän framåt nyår.


Vad tusan, finns det inga snygga killar som inte firar jul???

Inga kommentarer: