söndag 23 december 2007

Nu kör vi!

Finally har jag fått tummen ur och flyttat bloggen. Den gamla bloggen var det länge sen jag skrev på, nu börjar jag om på ny adress men med samma koncept. Dvs. att skriva om mitt liv och mina sexuella eskapader. Hoppas ni vill hänga med!


Vem är Miss T?
Tja, jag är en 23-årig Stockholmstjej. Jobbar som journalist på ett magasin och ägnar fritiden åt shopping (shopoholic) och killspaning. Jag är singel och vill så förbli, har ett par killar som gästspelar i sängkammaren ibland, men vill ha friheten att kunna göra vad jag vill utan fötter som kan bli trampade.

Och vad vill jag då?
Jag vill ha sex, såklart! Jag är ingen blyg viol som inte törs tala om vad jag vill ha. "Fina flickor får aldrig fittan fylld", som en kompis uttryckte det.
I sängen gillar jag det mesta och är inte rädd för att prova nya grejer. Och med vissa utvalda blir jag gärna dominerad. Men det får ni höra mer om en annan gång...



På grund av ett tidvis hektiskt arbete kommer blogginläggen när de kommer, ofta är jag på resande fot. Ber om överseende med detta.


Nå, nu har jag presenterat mig. Nu är det din tur! ;-)

Inga kommentarer: