fredag 28 december 2007

Intervju

Har varit iväg på ett par dagars jobb, det mesta var rätt tråkigt autopilot-jobb, ställa frågor, anteckna, låtsas vara intresserad.

Men sista jobbet var en intervju med en aktuell flickidol, en rätt snygg kille i min ålder. Visserligen lite väl mycket mjukis i mitt tycke, men nåja. Flörta kunde han i alla fall, förmodligen var det lika mycket rutin för honom som intresse-spelandet för mig.

Men jag bestämde mig för att spela med, låta mig påverkas av hans flörtande. Började flörta tillbaka, formulerade frågorna på ett utmanande sätt. Slickade mig om läpparna, lät min blick svepa över hans kropp...


Jag tror han blev rätt förvånad till en början, hans flörtande var bara en del av hans tjejtjusar-roll. Men snart var han lika inne i leken som jag. Svarade lika menande på mina frågor, spanade in mina bröst.

Jag särade lite lätt på benen, knäppte upp en knapp i tröjan. Gned mitt underliv mot fåtöljen medan vi pratade, blev mer och mer upphetsad i takt med att hans häpna blick blev kåtare och kåtare.

Slog ihop blocket, skakade hand och tackade för intervjun. Gick därifrån.


På tåget hem låste jag in mig på toaletten, lät mina fingrar ge mig det jag längtade efter.

Inga kommentarer: